Sodiqi

Sunday 29 September 2013

What ? Let's Read !

 hi. Dengan nama Allah yg maha Pemurah lagi maha Penyayang . Seriusly , sampai sekarang aku tertanya-tanya macam mana nak puaskan hati semua orang , nak bagi semua orang suka kat aku , and yang paling penting sekali macam mana nak bagi aku percaya balik kat orang. serius cakap sekarang ni aku susah nak percaya siapa siapa pun even my family. I don't know why :3 sekarang tak macam dulu . Dulu aku selalu cerita/kongsi masalah dengan my friends , sometimes family aku , tapi sekarang ? Pendam pendam dan pendam . Sejak dua menjak ni masalah asyik datang jee. Dugaan . Tak pa aku terima :') lagi lagi kat sekolah . hmmmm . Rasa macam nk pindah pun ade tpi tak nak lah. aku bukan pengecut nk lari dari masalah . Tak pe . kita senyum je selagi boleh senyum . To s : sorry pasal benda tu. mengarut je semua tu. tak payah cara dah. aku dh lupa but seriusly aku nk ko yg lame. serius ni beb . nk ko yg dulu . :')






No comments:

Post a Comment