Sodiqi

Tuesday 24 December 2013

2013 :')

Hai ! hari berganti hari malam berganti siang siang berganti malam ok apa aku merepek ni ?!?!?!?!?! Zzzz -.- Alaa biasalah bile mata ni rasa macam tak nak tutup malam malam ni mari kita ringankan tangan untuk update blog. Apa yang aku nak bagitahu ko ni sebenarnye pasal pasal pasal pasal *berapa banyak nak pasal? :3* pasal memories yang aku kumpul untuk tahun ni :') memories dengan kawan cikgu crush opss :x banyak sangat terlalu banyak. Ada yang pahit ada yang manis. Tapi harini aku nak cerita yang manis manis je kat ko. Biar semut datang gigit ko pun takpe aku tak kesah :ppp


Nak mula pasal yang mana dulu eh ? ok pasal group aku lah. bukan group gossip eh. ko ingat aku ni apa nk gossip gossip ? pernah jugak gossip sebenarnye hikhik  . Group yang diberi nama "MUHIBBAH FILLAH" Ahhhhhhhh i miss you so much ! Bila nak jumpa ukhti semua ? InsyaAllah kalau ada jodoh kita jumpa ^^ Actually aku kenal group ni dari my sister. Thank you sebab sudi kenalkan aku dekat dorang :) Aku start join mase pertengahan bulan rasanya. Arghhh tak ingat T.T Rasa rugi sangat sebab dah nak cuti panjang baru rapat dengan dorang. Rugi sangat rugi sangat rugi !!!!! Next year ukhti form5 ofecos lah dah tak ada tsk tsk Yang form3 tu harap takda yg pindah T.T Mula mula masa aku join group ni aku senyap je ko tahu tak. Tak pandai nak ramahkan diri cakap dengan orang. aku pun start fikir benda benda yang patut contohnya "sombongnya dorang ni.tak pandai nak tegur aku dulu ke?" haaa ko mesti rasa macam nak campak atuk harimau dekat aku kan? Tapi lepas dah kenal hati budi masing masing masyaallah rasa macam tak nak berpisah walaupun sekejap pun tau ! Nampak tak yang Allah rapatkan hati aku dengan dorang :) cerita pasal ummu ? emm Alhamdullillah aku bersyukur sangat Allah temukan aku dengan orang sebaik ummu :) Actually banyak lagi nak citer pasal dorang sampai ade yang aku ingat ade yang aku tak ingat. hehe to 'muhibbah fillah dan ummu' hani doakan kan yang terbaik untuk korang tak kira dimana pun korang berada. Insyaallah. Waallahhualam.


Yang kedua ? Ofecos la A.F.A.H.A.H aku ! hehehe. Yang ni memang lagi gila ! Pulak aku satu kelas dengan dorang duduk pun dekat dekat je , haaa amik ko cikgu keluar kelas je semua berkumpul . kebiasaannya meja fairuz ngn ateeqah yang jadi mangsa. hikhik Paling aku kagum gila ngn afahah ni dorang sporting sangat sangat sangat. kalau tak puas hati ngn kawan sendiri terus terang . cool kan ? aku kalau dah duduk ngn afahah memang aku tak macam aku dah. eh ko paham tak ayat aku ni ?!?!?!?! *baik ko cakap paham kalau ko taknak kene lempang bergilir gilir* hahahaha  to 'afahah' thank you so much sebab sudi kawan ngn aku walaupun aku selalu merajuk dengan korang . hehehe apa apa pun always love youu !


Yang ketiga pulak boleh dikatakan sebagai kawan lama kot. hihihi eh tapi lama bukan sebarang lama ok ! berani kacau dorang aku bagi kaki kat ko. haha k aku acah je ^^ paling banyak memories ngn yang ni. alaa biasalah kawan dari sekolah rendah naik sekolah menengah semua kumpul balik. horayyyy ! haha Hari rabu paling best . ponteng koko pastu lepak kantin. Ambik risiko ko tahu tak ?!?!?! dibuatnya kalau cikgu disiplin nampak tak ke dapat hadiah . haha tak gituh ? to ain iqah hawa fatin humaira wanee zety sherry mira zaita nurin shafaziera nurlin aqila fifah nas ina for the sweet memories. I love you so much ! 


Yang keempat haaa yang ni special sikit ! sebab apa ? sebab aku nk citer pasal dia je dekat sini. hikhik Actually her name is Fiqa. Dia senior sebenarnye tapi dia kecil je. haha so cute. Kenal lama dah. Dari skim lagi tapi tak pernah rasa nak rapat tapi tahun ni kitaorang mcm ahhhhhhhh buat semua orang jealous kot........ hahaha tapi start rapat mase nk cuti sekolah dah. tsk tsk. tapi sokay mari kita rapatkan lagi silaturrahim yg dah rapat ni ^^ to fiqa my dear i always miss you, Thank you sangat sahabat :) Love you so much !


To all my bestfriends i miss you and thank you so much for the great memories. If ditakdirkan kita gaduh nanti ingat satu je yang aku sayang korang no matter what happen. Again, thank you so much :) okay berakhir lah sudah cerita cerita aku. yang pahit ? hm biarlah aku yang telan sorang okay ! :D *undur diri* Assalammualaikum :)



No comments:

Post a Comment