Sodiqi

Sunday 26 January 2014

Throwback :)

Hello ! tiba tiba rasa macam nak throwback hihihi. Rindu gilerrrrrr ! kuikui actually ada banyak gambar nak tunjuk dekat aokmer tapi rajin pulak aku nak post satu satu kan. so,aku buat dia jadi 'anigif' jelaa yerk. kau tak tahu anigif tu apa ? nanti aku tunjuk. em sumpah rindu time pergi 'rumah pengasih' tu hahahaha ambil gambar bapak giler lepastu masa hari guru. masa hari sukan. perghhh rindu sangat. eh macam over je aku ni >.< emm malasnya aku nk type panjang panjang. tkpelaa jom tengok gambar :3 



nampak gambar atas tu? nama dia.......tanyalah dia sendiri :3 dia ni sporting giler kau tahu tak. aku asyik nak gelak sorang je kalau dengan dia kuikui. actually dia tua lagi lah dri aku. senior aku katakoo. zzzzz -.-


emm tu je lah. im out byee





No comments:

Post a Comment